FAQ

Najčešće postavljena pitanja


Kupovina ulaznica

Kako mogu da kupim ulaznicu?

Ulaznice možete kupiti na našem sajtu, u aplikaciji i prodajnim mestima:
-Blagajna Štark arene, TC Rajićeva (sprat I )
-Blagajna Doma Omladine


Kako da budem siguran da sam kupio ulaznicu putem EFINITY.RS?

Nakon što ste kupili ulaznicu, sistem automatski šalje dva mail-a kupcu.
1. Mail sa potvrdom uspešne kupovine u kome se nalazi ulaznica
2. Mail sa fiskalnim računom
***molimo vas da proverite da naš mail nije završio u nekom od neželjenih foldera (spam, junk, important…)


Kako da preuzmem svoje elektronske ulaznice putem e_Finity aplikacije?

Nakon što ste kroz aplikaciju prošli uspešno proces kupovine, aplikacija automatski šalje dva mail-a.
1. Mail sa potvrdom uspešne kupovine
2. Mail sa fiskalnim računom
Ulaznica se nalazi u odeljku Moji događaji/My events (u zavisnosti od odabira jezika u aplikaciji koji je odabran prilikom registracije, a može se promeniti u svakom trenutku).
Ulaznica je automatski aktivirana


Možete li ponovo da pošaljete moje elektronske ulaznice?

Vaše e-ulaznice možete preuzeti preko linka u mail-u sa potvrdom kupovine ili će se nalaziti u Vašoj aplikaciji u odeljku Moji događaji.
Ukoliko ne možete da pronađete svoje ulaznice, kontaktirajte nas na office@efinity.rs


Da li ulaznice kupljene na sajtu/aplikaciji treba da odštampam?

Ne. Na ulazu na događaj, dovoljno je očitavanje ulaznice koju ste dobili mail-om ili direktno iz aplikacije. Ne koristite screenshot-ove ulaznica ili jedinstvenog QR koda.


Mogu li dati svoju ulaznicu drugoj osobi?

Naravno, to je Vaša ulaznica. Možete je proslediti ili pokloniti nekome. Imajte na umu da će na mestu održavanja biti prihvaćena samo jedna ulaznica.
Ona ne može da se kopira.


Nema dostupnih ulaznica za događaj.
Da li je moguće da me obavestite da li će ulaznice opet biti u prodaji?

Da. Najbolje je da koristite eFinity aplikaciju, jer ste sa njom uvek u toku. Putem aplikacije obaveštavamo sve korisnike o novim događajima,
dostupnoj raspoloživosti i svim relevantnim informacijama za sve događaje koji su u ponudi.


Da li deca plaćaju ulaznice?

Ulaz za decu do 3 godine je besplatan. Deca do 3 godine nemaju svoje mesto na numerisanim tribinama.


Koliko godina moje dete treba da ima da bi prisustvovalo događaju?

Zahtevi su različiti za svaki događaj i mesto održavanja. Preporučujemo da proverite na web stranici određenog događaja.


Tokom online kupovine sam odabrao pogrešan događaj / pogrešan broj karata / pogrešnu kategoriju

Odmah nakon završetka procesa kupovine, sistem automatski evidentira ulaznice kao prodate. Molimo vas da nas kontaktirate na e-mail office@efinity.rs


Pogrešan iznos je naplaćen sa računa moje kreditne kartice.

U tom slučaju, kontaktirajte nas na e-mail office@efinity.rs



Plaćanje

Koji su načini plaćanja dostupni?

Za plaćanje online podržavamo sve vrste debitnih/kreditnih kartica.
Na prodajnim mestima plaćanje možete izvršiti gotovinskim plaćanjem ili platnim karticama.
Plaćanje je moguće i virmanski, preko računa pravnog lica. Za potrebe izrade predračuna pošaljite nam mail na office@efinity.rs


Zašto je moja uplata odbijena?

Ako je uplata odbijena zbog čega je vaša kupovina ulaznica otkazana, predlažemo Vam da preduzmete sledeće korake:
• Proverite tačnost sigurnosnog koda (koji se naziva i CVV2 ili CVC2) Za Visa, Mastercard, Maestro, Svitch i Electron ovo su poslednja 3 broja na poleđini vaše debitne kartice. Za American Ekpress ovo su 4 broja na prednjoj, desnoj strani vaše kartice.
• Uverite se da su podaci o debitnoj/kreditnoj kartici koje ste naveli za važeću karticu sa datumom isteka u budućnosti i dovoljno sredstava za pokrivanje ove porudžbine. • Proverite da li imate dovoljno sredstava na računu
• Kontaktirajte svoju banku ili kompaniju za izdavanje kreditne kartice da potvrdite autorizaciju plaćanja putem e_Finity.


Moja kreditna kartica nije naplaćena. Kada će biti?

Ako ste primili mail sa fiskalnim računom, moguće je da porudžbina još nije ažurirana na web lokaciji Vaše kreditne kartice.
Ako niste dobili mail sa fiskalnim računom, kupovina nije uspešna. U oba slučaja dobijate mail iz našeg sistema koji potvrđuje da je kupovina uspešna ili mail koji govori da
kupovina nije uspešna.
Dodatno ako mislite da vam možemo pomoći, obratite nam se na mail adresu office@efinity.rs. Molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku da Vas posavetuje.


Šta da radim ako mi je iznos duplo naplaćen?

Molimo kontaktirajte Vašu banku ili našu službu za korisničku podršku putem mejla na office@efinty.rs


Da li ću dobiti povraćaj novca zbog otkazanog događaja?

Efinity je ticketing platforma. Odluka o eventualnom otkazivanju događaja ili pomeranju datuma je odluka Organizatora. Organizator je dužan da da obaveštenje. Ukoliko
je događaj otkazan ili postoji značajna promena, dobićete informaciju, a za sva dodatna pitanja nas uvek možete kontaktirati na office@efinity.rs


Događaj je odložen ili otkazan. Kada ću dobiti povraćaj novca?

Banka realizuje naloge povraćaja novca, a procedura može potrajati 14 dana od dana podnošenja zahteva. Ako je prošlo više od 14 radnih dana, od dana zahteva za povraća-
jem novcam kontaktirajte nas na adresu office@efinity.rs


Mogu li da otkažem ili zamenim ulaznicu?

Jednom kupljena ulaznica ne može biti vraćena niti zamenjena. e_Finity nema zakonsku obavezu da izvrši povraćaj novca ili zamenu ulaznice nakon završenog procesa kupovine.
Ukoliko ipak imate neka dodatna pitanja možete nas kontakturati na office@efinity.rs



Upravljanje nalogom ( sajt/aplikacija )


Kako da napravim nalog na vašem sajtu?

Pogledajte naše Uputstvo za registraciju/kreiranje naloga


Kako da napravim nalog u vašoj aplikaciji?

Pogledajte naše Uputstvo za registraciju/kreiranje naloga


Zaboravio sam lozinku, šta da radim?

Izaberite opciju „Prijava“ i kliknite na „Zaboravili ste lozinku?“. Unesite svoju adresu mail-a i mail za resetovanje lozinke će Vam biti odmah poslat.


Zašto ne dobijam mail za resetovanje lozinke?

IPonekad mail-ovi mogu da idu direktno u vašu fasciklu sa Spam/Neželjenom poštom. Proverite svoju Spam/Neželjenu poštu.
Ako još uvek nemate mail od nas, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na office@efinity.rs - rado ćemo Vam pomoći.
Ako koristite Facebook Connect, imajte na umu da se mail šalje na adresu mail-a ažuriranu u podešavanjima vašeg Facebook naloga.
Ako koristite Apple ID, imajte na umu da se mail šalje na adresu mail-a ažuriranu u podešavanjima vašeg Apple ID naloga


Mogu li da promenim informacije na svom nalogu?

Da, prijavite se na svoj nalog i videćete ime svog naloga u gornjoj desnoj traci. Kliknite na glavni meni da biste otvorili polje za upravljanje nalogom.
Tu možete upravljati svim podešavanjima.



Korisnička podrška


Kada i kako mogu da kontaktiram korisničku podršku?

Naš tim za korisničku podršku dostupan je od 09:00 - 17:00 h, 5 dana u nedelji (ponedeljak - petak), i može se kontaktirati putem mail adrese office@efinity.rs


Mogu li da kupim karte tako što ću pozvati korisničku podršku?

Ne, u ovom trenutku, kupovinu ulaznica možete obaviti na našem sajtu, u aplikaciji ili na prodajnim mestima.


Kakav je proces reklamacije?

e_Finity ceni svoje kupce i ima za cilj da obezbedi brz i efikasan proces za rešavanje reklamacija kupaca. Ukoliko imate prigovor na uslugu e_Finity, možete nas kontaktirati
i putem mejla na office@efinity.rs
Cilj nam je da odgovorimo na sve upite u roku od 3 radna dana
Pitanja vezana za događaje u narednim danima imaju prioritet